Gratis verzending vanaf €50

Shopping Cart

  • No products in the cart.
Image Alt
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik AB SOCKS het beste bereiken?

Heeft u vragen over een bestelling of product dan kunt u ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 op telefoonnummer +31638363543.

Via onze klantenservice ‘’contact’’ kunt u ons ook altijd bereiken, wij streven er naar uw mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Is het product toch niet helemaal naar wens? Geen probleem, ongedragen en in originele staat verkerende producten mogen altijd geretourneerd worden binnen 30 dagen (geen werkdagen).

Verstuur het product in originele verpakking met pakbon of retourformulier naar ons retouradres.

Wat is het retouradres van AB SOCKS?

AB SOCKS

Oude Molenheide 2

5482ZP te Schijndel

Nederland

Wanneer ontvang ik het geld van mijn retour terug op mijn rekening?

Zodra de retour bij ons binnen is ontvangt u binnen 5 werkdagen het geld terug op de rekening waarmee de bestelling betaald is.

Hoe kan ik mijn product ruilen?

Optie 1
Geef op dit formulier aan voor welke maat u het artikel wilt ruilen. Zodra uw retour bij ons binnen is sturen wij gratis de juiste maat op indien de voorraad strekkend is. Mocht de gewenste maat niet op voorraad zijn dan wordt de zending als gewone retourzending verwerkt.

Optie 2
Bestel de juiste maat zelf om zeker te zijn van het artikel voordat het is uitverkocht. Stuur de verkeerde maat gewoon retour naar ons en wij verwerken hem als gewone retourzending. 

Welke artikelen worden allemaal aangevuld en welke niet?

Basis artikelen worden altijd weer aangevuld. Collectie items (fashionitems) worden aangevuld zolang de voorraad strekt.  

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven er naar uw bestelling binnen 1 á 2 werkdagen te verzenden!

Er zit een foutje in een van mijn producten, wat nu?

De kans is klein maar het komt weleens voor dat sokken of panty’s een productiefout hebben. Mocht dit voorkomen dan word het product door ons vergoed zodra wij het artikel met de productiefout retour (op onze kosten) hebben ontvangen. Mail hiervoor met de klantenservice!

Hebben jullie een winkel?

Wij hebben een showroom en staan op verschillende markten in Noord-Brabant. Bij ‘’contact’’ ziet u alle markten waar wij staan!

 
Tevreden over AB SOCKS?

Dat horen wij graag! Laat dit ook aan andere zien en geef ons een recensie op Facebook of Google, dat waarderen wij heel erg!

X